×

تغییرات و بروزرسانی ها :

امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
Tel : 0 9 3 8 8 3 2 2 4 8 7
Email : Persian.memar[at]gmail[dot]com
بزرگترین فروشگاه مطالعات معماریمرجع مطالعات و رساله های معماری
تیم مطالعاتی و تحقیقاتی کَدسیتی که زیر مجموعه گروه معماری اِشِل می باشد کار و فعالیت خود را در زمینه ارائه مجموعه پروژه های معماری و همچنین تحقیقاتی معماری شروع کرده تا بتواند به معماران و علاقمندان به آن خدمت کند. [بیشتر بخوانید]
مرجع مطالعات و رساله های معماری

دانلود مطالعات طراحی مهدکودک

دانلود مطالعات طراحی مهدکودک
0

دانلود مطالعات طراحی مهدکودک


دانلود رساله مهدکودک

100صفحه ورد +151 برگ pdf + فایل اشانتیون نقشه و مطلب با همین موضوع
در این مطلب دانلود رساله مهدکودک
توضیحات کوچکی در باب این پروژه :

دلایل انتخاب موضوع

علاقه به کودکان وطراحی فضاهای خاص کودکان

عدم توجه به عناصر معماری وطراحی فضاهای خاص کودکان در خانه های کودک

تاثیرغیرقابل انکار محیط خارجی بر کودکان

عدم توجه به پرورش خلاقیت کودک در طراحی فضاهای خاص کودکان

علاقه به کودکان وطراحی فضاهای خاص کودکان

معماری برای کودکان مبحث جالب ومتنوعی است. کودکان دنیای تخیلی خاص خویش را دارند. بسیاری از آنها در طبقات سنی زیر ۷ سال دنیا را آن طور تجسم می کنند که باید باشد نه آنکه هست وهمین امر باعث می شود محیط طراحی برای کودکان آن فضایی نباشد که معمار بدون شناخت آن را طراحی کند کتاب های متعددی راجع به رشد کودکان خوانده شد مانند روان شناسی رشد، بازی های خلاق وجزوه های مربوط به پرورش خلاقیت در کودکان

مفاهیم آموزش وپرورش

عبارت آموزش وپرورش واژه فرهنگ هم از لحاظ لغوی وهم از نظر مفهوم وکاربرد ارتباط تنگاتنگی دارند. آنچه تاکنون در تمامی تعاریف مشترک این است که فرهنگ، مجموعه الگوهای اجتماعی رفتار یا عادات وتوانایی هایی است که آدمی به عنوان عضوی از جامعه کسب می کند. به عبارت دیگر مفهوم فرهنگ از ریکسو مستلزم تجربه های آدمی در زندگی به عنوان میراث یک قوم یا اقوام است واز سوی دیگر  مستلزم افرادی است که برای زیستن باید این میراث را ازآن خود کنند و آن را باور کنند .

اینو هم ببین  دانلود مطالعات هتل ۴ ستاره

خصوصیات رشد کودکان

رشد عبارتست از تاثیرمتقابل فرد وموقعیت ها وتاثیراتی که براو تحمیل می شود دارای جنبه های گوناگونی است رشد جسمی- عاطفی- اجتماعی- ادراکی – شناختی

مطالعات کلی شهر کرمان

مطالعات جغرافیایی اقلیمی

موقعیت جغرافیایی استان کرمان وتقسیمات کشوری

استان کرمان دومین استان پهناور کشور بعد از استان خراسان با مساحتی حدود ۱۸۱/ ۷۱۴ کیلومتر  متر مربع حدود ۱۱ %  از وسعت کشور ایران را به خود اختصاص داده است. پهنه  یاد شده بین  ۳۶ درجه و ۲۹ دقیقه تا ۳۱ درجه و ۵۷ دقیقه عرض شمالی و  ۵۴ درجه و ۲۰ دقیقه تا ۵۹ درجه و ۳۴ دقیقه طول شرقی از نصف النهار گرینویچ قرار گرفته است.  حد شمالی استان کرمان استان های خراسان ویزد، حد جنوبی آن استان هرمزگان ، حد شرقی آن استان سیستان و بلوچستان و حد غربی آن استان فارس می باشد .

حداکثر پهنای استان  در بخش شمالی  ۴۸۰ کیلومتر و حداقل آن در بخش جنوبی تا ۸۰ کیلومتر متغیر است. طول استان برابر ۶۶۰ کیلومتر می باشد. بر اساس آخرین  تقسیمات کشوری کرمان دارای ۱۱  شهرستان ، ۴۹ شهر ، ۲۵ بخش، ۱۴۱ دهستان و  ۱۴۲۷۱ پارچه آبادی می باشد .

بلندترین  ارتفاعات استان کوه های جبال بارز ، لاله زار ، هزار وجوپار با حداکثر ۴۴۶۵  و پایین تر نقاط استان دشتهای شهداد وجاموزیان با ارتفاع  بین ۳۰۰ تا  ۴۰۰ متر از سطح  دریا می باشد.  میزان بارندگی از ۲۵ کیلومتر در دشتهای گرم و خشک تا  ۳۰۰ میلیمتر در ارتفاعات متغیراست .

شهرستان های استان عبارتنداز :  بافت ، بردسیر، بم ، جیرفت، راور، رفسنجان، زرند، سیرجان ، شهربابک ، کرمان وکهنوج .

اینو هم ببین  دانلود مطالعات خانه سالمندان

مرکز استان شهر تاریخی کرمان است که با آسمانی صاف وزلال بر بلندی کویر لوت قرار گرفته و شبهای افسانه ای آن از شهرت خاصی برخوردار است .

عوارض زمین

استان کرمان  در محل تلاقی رشته کوههای مرتفع زاگرس ومرکزی و مناطق پست کویری در جنوب شرقی کویر مرکزی بزرگ ایران به طول تقریبا ۱۶۰ کیلومتر واقع شده است وعرض این کویر، کرمان را سیستان جدا می کند.

تعداد صفحات :100 صفحه ورد +151 صفحه PDF + نقشه ها
لینک کوتاه : https://motaleat.cad30ty.com/?p=1302
نوشته شده در : ۱۳۹۵-۰۱-۲۲
پیشنهاد این محصول به دوستانتانQR:  دانلود مطالعات طراحی مهدکودک
قیمت : 14 هزارتومان
لطفا قبل از خرید قوانین را به دقت مطالعه نمایید

 

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *